duminică, 8 mai 2011

Plover patrotic :) pentru baietei pina la un an

Este un model pe plover pe care eu lam facut prima data, un citeva greşeli ocolo, dar a ieşit binişor.
Este un plover care nu are nici o cusatura, se incepe de sus şi inmultindu-se ochiurile se ajungem la numarul de ochiuri necesar. Daca cineva doreşte pot sa va dau numarul de ochıuri cum am facut eu, pentru ca eu am facut dupa proprıul calcul, fara un numar fix de ochıuri.sa am un model cu numar fix de ochiuri.
Daca faceti cu o culoare o sa fie mult mai uşor şi poate va arata mai bine cine ştie.
Este impletit cu ochıuri pe fata o parte şi oe dos partea cealalta, şi margina cu rosu este modelul grauncior(cum il cunosc eu) adica un ochi pe fata unul pe dos, şi pe parte cealalta cind impletim le facem invers pe dos peste cel pe fata şi pe fata pest cel pe dos.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...